zacznijmy od tego, że Sierra jest bardzo dobrym samochodem do nauki jazdy bokiem
BMW to generalnie jest dla mnie trochę przereklamowane auto, seria 5 E39 dajmy sobie na ten przykład strasznie koroduje, zwłaszcza wewnętrzna część progu, jako blacharz z zawodu jestem zasmucony tym faktem gdyż jest to najpiękniejsze BMW jakie powstało i serce mnie boli gdy w takim aucie muszę spawać próg czy cokolwiek innego.
Kolega założyciel tematu, ty się najpierw naucz jeździć porządnie, bo czytając twoje tematy, śmiem twierdzić, że dopiero raczkujesz jako kierowca. Na początek najlepiej coś bez systemów typu ABS, a najlepiej nawet bez wspomagania kierownicy kupić, nauczy cię to prawidłowych odruchów w kryzysowych sytuacjach na drodze. - kolejny punkt dla sierry
Ale osobiście bym świeżaka żadnego za kółko RWD nie wpuścił, bo się pozabijata na słupach, już jeden kretyn spłonął w E30 u nas w Łodzi, ponadto auta typu RWD zazwyczaj więcej palą, nie wspominając już o lataniu bokiem gdzie wymagane są wysokie obroty.
Nie wiem w jakim wieku jesteś, ale lepiej mierz siły na zamiary, ja zaczynałem od Mondeo (a właściwie to mam je do tej pory) 1.8 w Benzynie 1993 rocznik dostałem go na 17 urodziny i 10l/100 km przy w miarę spokojnej jeździe dawało po kieszeni odczuć okropnie i wiele razy musiałem się modlić i liczyć ile mam paliwa w baku by gdzieś dojechać.