Strona główna · Forum · Kontakt · FAQ
Zobacz temat
Initial D - Noizy Tribe » Noizy Tribe » Anime
 Drukuj temat
Initial D - Przemyślenia ogólne
Patricko
Tak podczas oglądania (po raz enty) serii ID naszło mnie kilka przemyśleń, ale o dziwo nie znalazłem na forum tematu poświęconego takim właśnie sprawom Smile

Chodzi mi głównie o to, żeby w tym temacie dyskutować na najróżniejsze rzeczy, które zmuszają nas do myślenia, albo co nas zdziwiło czy też zaskoczyło i nie możecie się obejść bez podzielenia tym na forum.
Jako, że większość z nas regularnie powraca do ID, także myślę, że każdy ma kilka rzeczy, o których chciałby podyskutować.

No to może ja zacznę od tego co mi nie daje spokoju podczas każdorazowego oglądania ID:

1. Dlaczego Natsuki mówi do siebie w trzeciej osobie? To jakaś japońska forma mowy czy coś takiego?
Nie znam się (niestety) na ich języku, dlatego dla mnie jest to dość dziwne.
Pamiętam jeszcze chyba pierwszą wersje napisów, która miała dosłowne tłumaczenie tego i czytało się to bardzo dziwnie.

2. Gdy Roysuke mówi, że ma rok na osiągnięcie swojego celu, to chodzi o to, że on sobie tak ustalił, czy jakaś bardziej nieprzyjemna sprawa (choroba, itd.)? Bo nigdy w dalszej części anime nie zostało to wyjaśnione, jedynie wspominano, że Keysuke chce pomóc bratu spełnić jego cel w jak najkrótszym czasie.

Chciałbym jeszcze uczulić, żeby nikt z co znają już wydarzenia z 5th Stage (manga) nie wypaplał czegoś przez przypadek i nie zepsuł zabawy tym co czekają na anime Smile
A jeśli jakieś pytanie ma odpowiedź w 5th Stage'u to byłbym wdzięczny o ukrycie takiej odpowiedzi w tagi spojler i wcześniejszym opisaniem owego spojlera, żeby nawet ktoś z ciekawości tam nie zajrzał.

Liczę, że sobie porozmawiamy o najróżniejszych sprawach związanych z ID, bo dzień bez ID to dzień zmarnowany Pfft
Edytowane przez Patricko dnia 12/04/2011 17:41
Ekstaza z ryku wyjącego silnika!

BelegUS